Igår vankades det finmiddag, "Sweden - Malaysia Innovation Dinner". Å vilken otur att jag inte tagit med mig alla mina finklänningar från Sverige. Istället var jag ju tvungen att bege mig ut och shoppa en ny!
 
Under två mycket intensiva timmar provades alla dessa och någrta till (observera att jag endast befann mig i en enda affär - Parkson såklart!):
 
 
Såhär blev slutliga outfiten:
 
Middagen var fantastisk! Utsökt meny komponerad av en svensk stjärnkock, nya trevliga bekantskaper och så fick vi till lite dans på slutet! Nu vet jag lite mer om svenska företag i Malaysia och så fick jag kännedom om företaget MindValley som tydligen ska höra till en av de högst rankade arbetsplatserna i världen med målet att nå ut till en miljard människor år 2050. Där det ska vara roligt att jobba, de har en awasomeness-klocka att ringa i när man gjort nåt awesome och en sackosäck-föreläsningssal för 200 personer. Kanske är det sant att man blir lycklig av att jobba där och flyger upp ur sängen varje ny arbetsdag?
 

2 kommentarer

mamma

20 Sep 2013 08:20

oj vad många snygga klänningar, kan inte ha varit lätt att välja
men du lyckades tydligen o det blev ju väldigt bra :)

Svar: Mm jag vet. Supersvårt. Kanske går jag förbi i helgen o köper nån mer av dem. ;)
Linn Antberg

pappa

20 Sep 2013 20:20

Det räcker med att jobba på Birgittaskolan i Linköping för att flyga upp i sängen varje dag. Men jag saknar klockan och föreläsningssalen.

Kommentera

Publiceras ej